Как всеки START-UP да изготви реалистична оценка на пазарната си ниша.

Знаете ли, че за 2019 г. цели 50% от всички онлайн продажби в САЩ и Канада са генерирани от Amazon, като по-голямата част от тези продажби принадлежат на малки и средни бизнеси. Най-лесният начин да анализираме пазара на 255 милиона американци, които средно харчат по $2200 месечно е като използваме методология и специализирани софтуери за анализ на продажбите и пазарните ниши в Amazon. Продажби генериращи милиарди долара годишен оборот.

Още по-впечатляващ е фактът, че 31% от цялата електронна търговия е осъществена от търговци, продаващи в платформата на Amazon. Точно така, Amazon е истински монополист, когато става дума за онлайн продажби в Америка, но от друга страна предоставя шанса на всеки да стартира свой бизнес в тази платформа.

Популярността на Amazon расте всяка изминала година като, прогнозите са, че в следващите 4-5 години, реализираните продажби в Amazon ще се удвоят, следвайки тенденцията за дигитализация на бизнеса и растеж на е-commerce търговията като цяло в световен мащаб.

Но защо да се ограничаваме само в САЩ? Amazon изгражда истинска империя в световен мащаб и присъства в 19 държави в Северна и Южна Америка, Европа, Азия, Австралия и Близкият Изток като има потребители от 180 държави. Това ни позволява да правим анализ на множество пазари на различни континенти и да намерим най-подходящият пазар и ниша за нашата start-up идея.

amazon-countries

АНАЛИЗ НА ПАЗАРНИ НИШИ В AMAZON

Благодарение на един от инструментите за анализ в Amazon – HELIUM 10 – е възможно да се направи бърз и точен анализ на пазарните ниши в Amazon. Представете си анализ от базата данни на Amazon на най-продаваните продукти, продажните цени, комисионните на платформата, големината на конкуренцията, месечни търсения на продуктите за всяка държава.
По този начин може да вземете най-информираното решение за развитие на вашите продукти или предприемачески идеи, а именно да откриете отличен продукт или пазарна ниша, с големи маржове на печалба и ниска конкуренция!

AMAZON FBA – ВЪЗМОЖНОСТТА НА ВСЕКИ START-UP ДА СЕ РЕАЛИЗИРА

С програмата за продажба през Amazon „Fulfillment by Amazon“ (FBA) можете да продавате продуктите си в най-голямата търговска платформа в света, като по този начин ще разширите бизнеса си и ще достигнете огромна маса от клиенти.
Ако сте собственик на онлайн магазин, то Вие знаете колко различни по вид дейности извършвате, за да продадете и да достигне Вашият продукта до клиента. Продуктите трябва да бъдат съхранявани в склад, да се грижите за складираната стока, да имате и складова програма. Трябва да обслужвате въпросите на клиентите, да опаковате стоката, да подготвяте товарителница, да я изпращате по куриер. Всичко това, разбира се, извършвано по най-бързият начин. Да не забравим законовото Ви задължение да обслужвате и връщанията и замяната на закупените стоки. Това би коствало сериозен финансов ресурс, не само за start-up компании, но и за всеки бизнес.
В България 87% от онлайн продажбите се осъществяват с наложен платеж при доставка на стоката и голям процент от изпратените поръчки не се взимат и заплащат от клиентите. В платформата на Amazon, клиентите заплащат предварително поръчките си, което е изключително предимство за бизнеса и Amazon има ангажимента по опаковането и изпращането на стоката до клиента. Amazon се грижи и за комуникацията с клиентите и връщането на стоката.

amazon-fba-bg

ПРЕДИМСТВАТА НА AMAZON FBA ЗА БИЗНЕСА?

  • Не се налага да имате собствен склад, персонал в склада, да опаковате продуктите, да съставяте товарителници и да ги изпращате по куриер.
  • Много бърза доставка – до 2 дни.
  • Ако използвате FBA то Amazon ще достави Вашите продукти в цял свят.
  • Amazon поема обслужването на върната стока, като я преглежда и заприходява в склада.
  • Достигане до 350 милиона клиента.
  • Amazon гарантира безплатна доставка до 2 дена с дори и в най-натовареният сезон
  • Над 80% от всички физически продукти продадени в САЩ през коледният сезон са продадени през Amazon.
  • Обработва и изпраща поръчки.
  • Най-ниските цени на доставка.
  • Customer Support.
  • Връщане и рекламации.

Има ли по-подходящо място един start-up да стартира своят онлайн бизнес, от гиганта в интернет търговията Amazon? Възползвайки се от програмата Amazon FBA, вие имате неограничени възможности да започнете да продавате глобално и да изградите свой собствен бранд.

Искате да достигнете до 350-те милиона клиента на Amazon и те да забележат вашите продукти? Това е много по-лесно осъществимо в сравнение с това да позиционирате вашите продукти в огромните хипермаркети. За това се изисква да отделите сериозен ресурс, не само като бюджет, но и да имате изградена логистика. Точно за това може да се възползвате от възможността, да продавате своя продукт в Amazon и да достигнете до техни клиенти на 4 континента.

 

ОЧАКВАЙТЕ СКОРО И НАШИЯ ПРАКТИЧЕСКИ УЪРКШОП ПО ТЕМАТА

korner-amzgenesis

заедно с Ангел Илиев и Спас Спасов основатели на AMZ GENESIS – консултанска агеция изцяло специализирана в e-commerce, интернет реклама и управление на онлайн магазини в платформите на Amazon, eBay и собствени онлайн сайтове. Разработили 7 свои продукта в Amazon с над 60,000 продажби в САЩ, Канада, Германия, Австралия и др. те ще споделят своя опит на живо.

Workshop-a ще се проведе онлайн със затворена група участници.

ЗАПАЗИТЕ СВОЕТО МЯСТО ТУК

👇

КЪМ ЗАПИСВАНЕ